donderdag 31 juli 2008

Het creatieve proces II

Ons idee om een intieme voorstelling te houden in een omgebouwde tankstation (dat nu overigens dienst doet als vvv-kantoor, als ik me niet vergis) staat ook, net als het voorgaande idee, op losse schroeven. En morgen is de laatste dag dat we kunnen werken aan ons Venlo is...-project. Wederom gaat het om wie is verantwoordelijk in de avonduren en andere bureaucratie rompslomp waar ik me niet tegenaan bemoei. Laat dat de organisatie maar doen. Eenieder heeft zo zijn eigen talenten. Geen idee hoe dit afloopt. De tijd, zoals dat heet, zal het leren.

Daniël Dee

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Terwijl het toch zo simpel is: "Venlo is geen Maasvlakte maar wel heet" en dan ga jij in de urinebadkuip liggen zweten uit je anus, of hoe was het ook weer, en Mo' speelt Stevie Wonder op z'n Fender Rhodes. Beginnen met Pastime Paradise.

Kortsluiting zei

Geen gek idee. Mo is (net als ik, overigens) een groot bewonderaar van Wonder en zweten is momenteel geen enkel probleem.

Daniël.