woensdag 30 juli 2008

Bijlmoordhotel met duiventering

Het anti-kraakhotel in Venlo waar ik momenteel logeer lijkt me bij uitstek de ideale plaats om een bijlmoord te plegen. Ik vertel nu dus ook niet waar ik precies logeer, sommige fans wil ik niet de kat op het spek binden. Buiten het typische Amerikaanse slashermovie-karakter dat het gebouw uitstraalt is het er snikheet. De reuzel loopt je reet uit. Mijn boxershort is na een nacht pitten uit te wringen en bedplassen doe ik niet meer. Nee, echt niet, echt niet echt niet echt nietechtniet...

Helaas kan er in het gebouw geen raam opengezet worden. Het pand wordt namelijk niet alleen bewoond door logees, maar het is ook ingenomen door zieke duiven, duiven met de pest, duiven met tyfus en duiven met vieze pusbulten die op knappen staan. En ze schijten ook allemaal natte duivenpoep. De stank die binnendringt zodra er een raam opengezet wordt is niet te harden. De duiventering komt letterlijk naar binnengewaaid. Dat is desalniettemin een ligbad tot mijn beschikking heb, kan me op dit moment niet bekoren. Hoewel het wel handig is om 's nachts in te pissen, aangezien het toilet een verdieping lager zit.

Daniël Dee

Geen opmerkingen: