vrijdag 28 november 2008

K-1 pool: Contender #6

[18-2-2009: Oorspronkele foto vervangen op verzoek van de geportretteerde. Respect!]


Stefan “Respect” Nieuwenhuis

CITY : Groningen
DATE OF BIRTH : 27-2-72 (Vissen en toch vegetariër)
HEIGHT : 1.82
WEIGHT : 85 kilo

QUOTE: ‘U zit er bovenop, dat is duidelijk.’

QUOTE 2: ‘Swing like a butterfly, smell like a butterfly.’

EERSTE RESERVEPARTIJ: Hong Man Choi (Zuid-Korea)
TWEEDE RESERVEPARTIJ: Melvin Manhoef (Nederland)

DE KWARTFINALEPARTIJEN:
1. Badr Hari (Marokko)
2. Errol Zimmerman (Suriname)
3. Ruslan Karaev (Rusland)
4. Remy Bonjasky (Nederland)

K-1 WORLD GRAND PRIX 2008 CHAMPION: Badr Hari, hoewel ik het een volkomen eikel vind.

[Voor lezers die geen flauw benul hebben waarover dit gaat: hier de poolregels gevolgd door de op het program staande partijen.]

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wilde even opmerken dat de richting die Kortsluiting de laatste tijd is ingeslagen mij erg bevalt. Ga zo door jongens!

Anoniem zei

Even voor de goede orde: dit blog is gehackt en iemand heeft mij woorden in de mond gelegd die ik nooit (zegge: nooit) zou durven zeggen. Badr Hari is geen volkomen eikel. Ik herhaal: Badr Hari is geen volkomen eikel. De enige volkomen eikel in het metier is Bob Sapp, en volgens mij is die dood.
Nogmaals, beste Rachid B. en Youssouf el N., ik vind Badr Hari een prima vechter. Peace?

Stefan