maandag 18 augustus 2008

Lowlands is geweest

Lowlands 2008 is voorbij en het enige zinnige dat ik er over kan zeggen is dat mijn verloofde en ik het eerste biertje in de backstagebar hebben gedronken, waarna ik een revolutionaire voordracht heb gegeven (waarin ik het gebruik van ongesubsidieerde letters niet geschuwd heb, hoewel ik wellicht de Q een beetje heb verwaarloosd), om ons vervolgens weer te vervoegen in de backstagebar. Tijdens het festival liep ik overigens de dichter Kasper Peters nog tegen het lijf. Ik constateerde dat hij een snor had laten staan, maar dat kan ik ook gedroomd hebben. Nu ben ik vooral erg blij dat ik een douche in mijn eigen, bescheiden etage bezit.

Daniël Dee

3 opmerkingen:

Anoniem zei

De laatste keer dat ik Kasper Peters zag, had hij ook al een snor. We zullen toch niet dezelfde droom hebben?

coen zei

Die snor en die behoefte je te douchen; heeft dat met elkaar te maken?

Anoniem zei

Ha, ik werkte met afbreken op Lowlands. Het theater aldaar beviel me wel. Heb je optreden niet gezien. Hoewel de aura van het gemis aan de letter Q wel afstraalde op het festival. Ach die Q, is ook maar een k met u.
Snorren kunnen best cool zijn, of fout (http://www.youtube.com/watch?v=uezNXwlSCTc)