zondag 8 november 2009

Pakjesslaagavond


Met rasse schreden komt 5 december dichterbij. Behalve de partijen van de K-1 World Grand Prix Final Eight

Ruslan Karaev (Rusland) vs. Badr Hari (Marokko)
Alistair Overeem (Nederland) vs. Ewerton Teixeira (Brazilië)
Jerome le Banner (Frankrijk) vs. Sem Schilt (Nederland)
Errol Zimmermann (Curaçao) vs. Remy Bonjasky (Nederland)

en de reservepartijen

Peter Aerts (Nederland) vs. Gökhan Saki (Turkije)
Daniel Ghita (Roemenië) vs. Chalid “die Faust“ Arrab (Duitsland)

staan inmiddels ook de volgende openingsgevechten geprogrammeerd:

Keiichi Samukawa (Japan) vs. Ryuji Kajiwara (Japan)
Jan Soukup (Tsjechië) vs. Tsutomu Takahagi (Japan)

alsmede het super fight

Kyotaro (Japan) vs. Tyrone Spong (Suriname)

Om een cliché te gebruiken (dat hoort in de sportjournalistiek): dat wordt me het heerlijk avondje wel.

P.S. Dit is de officiële trailer voor het eindtoernooi:

3 opmerkingen:

Stormblast1953 zei

Vrijdagavond had je kunnen horen, dat ik gelijk heb!
Sem gaat de finale van Overeem WINNEN!!
Hij heeft het me zelf beloofd en zijn trainer vond het zeker GEEN grootspraak.
Karel, kerel, wat mis jij toch veel in het leven.
Je moest trouwens wel de hartelijke groeten hebben van Ernesto, hij was ''in '' je toegestuurde boeken ''bezig''.
Waarvan acte.
Oja, en last but not least, Ernesto kon goed leven met mijn voorspelling!!
Sem kampioen!!, ondanks het feit dat Ernesto vertelde graag alleen te blijven met 4 overwinningen, gunde hij het hem van harte.

Kortsluiting zei

Maar natuurlijk heb je gelijk, dat is immers ook mijn voorspelling.
Benieuwd of Hoost mijn werk weet te waarderen.

Karel

Anoniem zei

moet controleren:)