woensdag 7 december 2011

Dave Jonkers: Schilt en GG op één lijn

Gisteren meldden wij, naar aanleiding van een mailwisseling met Dave Jonkers, de trainer van Sem Schilt: “Het lijkt er dus op dat het rommelt tussen Sem Schilt en Golden Glory.” Vandaag ontvingen wij een mail van Dave Jonkers, waarin hij ten stelligste ontkent dat het rommelt.

Voor de duidelijkheid: dit is de mailwisseling waarop wij (bij penne van Kortsluiting-Groningen) ons voor ons bericht van gisteren baseerden:
Kortsluiting: “Heb je enig idee wanneer de Glory World Series beginnen? En tegen wie Sem dan moet vechten? Ik kijk er erg naar uit om Sem weer in de ring te zien.”
Dave Jonkers: “Nog niets is zeker, half december komt het K1 verhaal naar buiten en is waarschijnlijk afgerond. Worldseries zijn voor wat ik weet 28 februari. Op dit gebied is nog niets bekend maar wil je tegen die tijd info dan geef maar een gil. Of Sem vecht hangt af van allerlei andere zaken, zoals de film financiële afwikkelingen, enz.”
Kortsluiting: “De financiële afwikkeling waar het over gaat, dat betreft de K-1 van vorig jaar neem ik aan? En de film is toch klaar, of komt er een nieuwe film met Sem aan?”
Dave Jonkers: “betaling vorig jaar idd. Nova Zembla is uit en Black Out komt later (klein rolletje, maar toch), voor de rest zien we wel.”

Vandaag meldt Jonkers via de mail: “Ik las wat info […] m.b.t. Golden Glory en een opmerking dat het zou rommelen tussen Sem en het GG management. Ik vrees dat zaken dan verkeerd ingeschat worden, want dat is niet het geval. Er is geen enkele aanleiding om dit te veronderstellen. Misschien dat dit zo opgevat wordt, maar dit zijn niet mijn woorden en de verhoudingen zijn goed, maar door dit onterecht te suggereren ontstaat een beeld wat niet juist is. Misschien ook vermeldenswaardig.”
Onmiddellijk schreef onze redacteur te Groningen terug: “Dat heb ik dan blijkbaar inderdaad verkeerd geïnterpreteerd. […] Maar voor de duidelijkheid: of Sem vecht voor de Glory World Series staat dus helemaal los van de betaling voor zijn deelname aan de K-1 Final Eight van vorig jaar?”
Jonkers: “Golden Glory world series heeft niets te maken met, in dit geval, de K1 perikelen.”
Kortsluiting-Groningen: “excuses voor mijn verkeerd interpreteren. […] sorry, maar ik begreep het echt zo.”

Geen opmerkingen: