zondag 12 april 2009

paasfeest

voor en naar stefan

een slome vindicater
een eierbal
noemen

3 opmerkingen:

Stormblast1953 zei

Karel, ik wil je even storen in je eirerbal gezwets. Het zal je niet spijten hier even naar te kijken hahaha http://www.dumpert.nl/mediabase/469321/267103de/slechtste._bokser._ooit.html

Stormblast1953 zei

Ja, ik weet het, het is eierbal!!

Kortsluiting zei

Dat heeft mij inderdaad niet gespeten, het kijken naar het profdebuut van dat bokstalent. Wat een techniek! Welk een gratie!
Dit deed me trouwens denken aan een ander profdebuut, dat ik een jaar of vijftien geleden op tv zag - bij Sportnet heette het geloof ik, destijds een concurrent van Eurosport. Het betrof het eerste gevecht van een zekere Cato (zijn naam zal ik nooit vergeten), die na het klinken van de bel naar voren en op een stoot liep. Binnen tien seconden k.o. Een onvergetelijk debuut. En misschien wel de kortste profcarriere ooit, want ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij ten tweeden male als professional de ring betreden heeft.