dinsdag 21 april 2009

o en voorgoed voorbij


2 opmerkingen:

Stefan zei

Ik heb het natuurlijk ook al lang gezien, deze dubbelkrabbel. Geinig detail: de datum onder de kleurige bijdrage van de twee lovebirds is geschreven op z'n Engels, dus met de maand vooraan. Ze zitten dus al lang en breed weer in het buitenland. Gelukkig dat er een ander is die met ons deelt dat het hem geen ene fuck interesseert. Interessant gegeven. Morgen schrijf ik erbij dat ik persoonlijk erg van kleur hou. En van compositie.

Marjan zei

Ik heb een andere theorie, Stefan (ik had die krabbel ook gezien): de datum op z'n Engels zegt niets, want dat is webdatum. Dat doen alle Nederlandse kids. Maar kijk eens naar de gekleurde en de zwarte K... Hetzelfde handschrift. Het is op een verschrikkelijke manier uitgegaan. Ze had een ander. De sloerie.